Навчальні дисципліни

Перелік дисциплін, яким навчають викладачі кафедри:

  1. ПОДАТКОВІ РОЗРАХУНКИ І ЗВІТНІСТЬ

Освітній ступінь: бакалавр

Опис дисципліни. Програма та тематичний план дисципліни орієнтовані на глибоке та ґрунтовне засвоєння студентами теоретичних і методичних аспектів оподаткування юридичних і фізичних осіб, які використовуються в сучасних умовах економічного розвитку держави, методики складання податкової звітності та розрахунків з бюджетами та державними цільовими фондами суб’єктами підприємницької діяльності та фізичними особами-громадянами. Ця дисципліна відноситься до фундаментальних загальноекономічних наук, які формують фаховий світогляд майбутніх економістів.

Курс «Податкові розрахунки і звітність» охоплює теоретичні основи оподаткування, методи та прийоми справляння податків і зборів суб’єктами господарювання та фізичними особами, систему контролю за достовірністю, повнотою та своєчасністю сплати податків та зборів, правильністю складання та своєчасністю подання податкової звітності. Названий курс повинен сприяти формуванню висококваліфікованих фахівців у галузі фінансів та оподаткування.

 Знання, вміння та компетенції, які забезпечує дисципліна. В результаті вивчення курсу «Податкові розрахунки і звітність» студенти повинні: засвоїти методику розрахунку податків і зборів, порядок складання та подання податкової звітності; вміти виконувати необхідні розрахунки у відповідності із наявною вихідною інформацією; здійснювати розрахунок суми податкового зобов’язання, що підлягає сплаті до бюджету, визначати склад доходів та витрат суб’єктів господарювання і фізичних осіб; засвоїти теоретичні і методологічні підходи до справляння податків, складання податкової звітності та організації декларування доходів фізичних осіб для використання у практичній діяльності.

Найменування та опис компетентностей, формування котрих забезпечує вивчення дисципліни: проводити аналіз господарської діяльності підприємства та фінансовий аналіз з метою прийняття управлінських рішень; здійснювати облікові процедури із застосуванням спеціалізованих інформаційних систем і комп’ютерних технологій; здійснювати зовнішній та внутрішній контроль діяльності підприємства та дотримання ним законодавства з бухгалтерського обліку і оподаткування.

  1. КОНТРОЛЬ І АУДИТ

Освітній ступінь: бакалавр

Опис дисципліни. Метою викладення дисципліни є вивчення суті контролю і аудиту, опанування теоретичними знаннями та практичними навичками організації і методики проведення контролю і аудиту, отримання навиків застосування на практиці сучасних форм й методів контролю, опанування організаційними та методологічними основами проведення аудиторської перевірки, створення аудиторської фірми, організації її діяльності та методики проведення аудиторських перевірок, а також супутніх послуг.

Знання, вміння та компетенції, які забезпечує дисципліна. Основними завданнями вивчення дисципліни «Контроль і аудит» є: засвоїти методичні, теоретичні та практичні питання контролю і аудиту; уміти формулювати мету та завдання, знати об’єкти і суб’єкти контрольного процесу; набути навичок практичного використання спеціальних методик та технік проведення контролю; вивчити методологічні та методичні питання аудиторського дослідження фінансово-господарської діяльності господарюючих суб’єктів; знати принципи організації аудиторських перевірок; набути навичок практичного використання методів збору аудиторських доказів; визначати об’єкти перевірки; складати план і програму перевірки; відображати результати контролю та кваліфіковано складати аудиторські звіти (висновки) відповідно до Міжнародних стандартів аудиту.

Найменування та опис компетентностей, формування котрих забезпечує вивчення дисципліни: сформувати базові знання з теоретичних засад контролю і аудиту як функції управління; оволодіти знаннями законодавства України стосовно контролю у сфері господарської діяльності, навчитися мислити логічно, критично і науково аналізувати значимі проблеми нормативно-правового забезпечення системи органів державного фінансового контролю;застосовувати методики проведення аудиту й послуг з надання впевненості; ідентифікувати та оцінювати ризики недосягнення управлінських цілей суб’єкта господарювання, недотримання ним законодавства та регулювання діяльності, недостовірності звітності, збереження й використання його ресурсів; здійснювати зовнішній та внутрішній контроль діяльності підприємства та дотримання ним законодавства з бухгалтерського обліку і оподаткування; здатність застосовувати етичні принципи під час виконання професійних обов’язків.

  1. БІЗНЕС-АНАЛІЗ: ПРАКТИКУМ

Освітній ступінь: бакалавр

Опис дисципліни. У сучасному економічному просторі найбільш цінним ресурсом є інформація, вміле використання якої дозволяє економити ресурси, отримувати нових клієнтів, мати переваги перед конкурентами. Підприємці вимушені приймати управлінські рішення в умовах мінливого ринкового середовища, як правило не маючи повної та точної інформації стосовно діяльності конкурентів. Актуальність даної навчальної дисципліни обґрунтована необхідністю приймати рішення щодо розвитку бізнесу на підставі якісно проведених аналітичних досліджень.

Метою вивчення курсу дисципліни «Бізнес-аналіз: практикум» є формування у студентів системних знань i компетенцій, необхідних для професійної діяльності в сфері бізнес-аналізу та аналітичного опрацювання економічних процесів з метою підтримки прийняття управлінських рішень із застосуванням сучасних методів і інструментальних засобів моделювання 6iзнес – процесів, знаходження оптимальних рішень для успішного ведення бізнесу та здійснення аналізу бізнес-середовища. Предметом вивчення дисципліни є відносини щодо дослідження специфіки розвитку бізнес середовища, економічні процеси та явища в бізнес середовищі, методи аналізу даних.

Знання, вміння та компетенції, які забезпечує дисципліна. Для досягнення мети поставлені такі основні завдання: визначати потреби підприємств в достовірній та своєчасній інформації; знати та вміти застосовувати новітні методи для обробки та аналізу великих масивів даних, які використовуються для вирішення актуальних економічних задач в бізнесі; аналізувати та вчасно корегувати інформацію щодо взаємовідносин між суб’єктами підприємницької діяльності у зв’язку із змінами потреб зовнішнього середовища; оцінювати стан та перспективи розвитку суб’єктів підприємницької діяльності;вміти приймати обґрунтовані управлінські рішення на основі аналізу тенденцій розвитку основних сегментів бізнесу.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: потреби сучасних підприємств в аналітичній інформації; методи для обробки та аналізу статистичних даних для вирішення актуальних соціально – економічних задач в бізнесі; сучасні методи інтелектуального аналізу даних для моделювання розвитку соціально-економічних систем та процесів; основні принципи прийняття ефективних управлінських рішень на основі аналізу тенденцій основних характеристик сегментів бізнесу; вміти: формувати інформаційний простір відповідно до наукових методів первинної обробки інформації; формувати систему показників, їх взаємозв’язків та проведення оцінки процесів, що відбуваються в бізнес середовищі; моделювати бізнес-процеси за допомогою новітніх методів; проводити оцінку якості продукції та ефективності бізнес-процесів.

  1. КОНТРОЛЬ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ

Освітній ступінь: бакалавр

Опис дисципліни. Метою викладення дисципліни є вивчення організації та методики проведення контролю, класифікації видів контролю в структурі управління підприємством, отримання навиків застосування знання на практиці, вміння кваліфіковано використовувати в майбутній практичній роботі сучасні форми і методи контролю.

Ця дисципліна відноситься до спеціальних економічних наук, які формують фаховий рівень майбутніх економістів. Курс «Контроль в управлінні підприємством» охоплює проблеми організації та методики контролю, його сутність,  зміст, місце в обліково-економічній науці, конституційні засади організації та здійснення видів контролю. Передбачено розкриття методичних, теоретичних і практичних аспектів контролю (мета, завдання, об’єкти, суб’єкти, класифікація, принципи та методика організації та проведення, документування та відображення результатів).

Знання, вміння та компетенції, які забезпечує дисципліна. Основними завданнями вивчення дисципліни «Контроль в управлінні підприємством» є: засвоїти методичні, теоретичні та практичні питання контролю; вміти формулювати мету і завдання, знати об’єкти і суб’єкти контрольного процесу; набути навичок практичного використання теоретичних знань у практичній діяльності;засвоїти класифікацію, основні принципи, методику, організацію, документування та відображення результатів контролю; використовувати в кожній конкретній ситуації спеціальну методику та техніку для проведення контролю;опанувати навички практичного використання сучасних форм контролю.

  1. АУДИТ В ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ

Освітній ступінь: бакалавр

Опис дисципліни. Високий рівень світової глобалізації, коли розширюються та поглиблюються міжнародні економічні зв’язки між різними країнами світу, вимагає однакових правил ведення бізнесу, в тому числі і відповідності вимог до складання, представлення, контролю фінансової звітності. На сьогоднішній день особливо гостро постає проблема достовірності інформації, представленої у фінансовій звітності підприємств, що безпосередньо пов’язано з намаганням привести фінансову звітність підприємств у відповідність до міжнародних стандартів фінансової звітності. Відповідальність за своєчасне виявлення помилок у фінансовій звітності покладено на аудит.

Мета дисципліни «Аудит у зарубіжних країнах»: оволодіння студентами базовими теоретичними знаннями та набуття практичних навичок аудиту і виконання інших видів аудиторських послуг у зарубіжних країнах.

Знання, вміння та компетенції, які забезпечує дисципліна. Завдання дисципліни «Аудит у зарубіжних країнах»: засвоєння теоретичних основ організації аудиторської діяльності в зарубіжних країнах; опанування законодавчих та нормативних актів, що регулюють аудиторську діяльність у зарубіжних країнах;вивчення професійної етики аудиторів у зарубіжних країнах; засвоєння особливостей організації контролю якості у зарубіжних країнах; набуття практичних навичок з організації та планування аудиту, виконання комплексу окремих аудиторських процедур, оформлення робочих та підсумкових документів аудитора в зарубіжних країнах.

У результаті вивчення дисципліни «Аудит у зарубіжних країнах» студент повинен знати: сутність і значення аудиту в ринкових умовах, сучасні тенденції розвитку аудиторської діяльності в зарубіжних країнах; правові та організаційні основи аудиту у зарубіжних країнах;принципи професійної етики аудиторів у зарубіжних країнах; специфіку організації контролю якості у зарубіжних країнах; особливості організації та методики проведення аудиту фінансової звітності та надання супутніх послуг у зарубіжних країнах.

У результаті вивчення дисципліни «Аудит у зарубіжних країнах» студент повинен вміти: організовувати роботу аудиторів та аудиторських фірм у зарубіжних країнах; планувати та проводити аудиторські перевірки фінансової звітності та надання супутніх послуг у зарубіжних країнах; організовувати контроль якості аудиторів та аудиторських фірм у зарубіжних країнах; розробляти заходи з вдосконалення діяльності аудиторських фірм у зарубіжних країнах.

  1. ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТУ ТА ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ

Освітній ступінь: магістр

Опис дисципліни. Метою вивчення дисципліни є формування системи наукових знань і практичних вмінь та навичок щодо організації і проведення аудиту в Україні; виконання його процедур; застосування міжнародних стандартів аудиту і надання впевненості до вітчизняних підприємств. опанування організаційними основами проведення контрольних заходів (фінансового та незалежного аудиторського контролю), опанування нормативно-правового забезпечення даних форм контролю, ознайомлення із особливостями проведення контрольних заходів в умовах комп’ютерної обробки даних, вивчення особливостей організації фінансового контрою за об’єктами та вміти оформити результати проведеного фінансового контролю.

Знання, вміння та компетенції, які забезпечує дисципліна. Основним завданням курсу «Організація аудиту та фінансового контролю» є вивчення студентами методологічних та організаційних питань здійснення аудиту та фінансового контролю фінансово-господарської діяльності господарюючих суб’єктів, принципів організації контрольних заходів, методів збору інформації для їх проведення. Оволодіння цим курсом повинне виробити у студентів навички практичного використання аудиторських процедур. Також основними завданнями даного курсу є навчити студентів правильно застосувати прийоми аналізу і аудиту та аудиторські процедури на практиці, вміти приймати найбільш доцільні рішення із загальних і спеціальних питань розвитку підприємства, визначати об’єкти перевірки; складати план і програму перевірки; кваліфіковано оформляти результати проведених контрольних заходів.

Дисципліна забезпечує формування таких фахових компетентностей, як: здатність використовувати міжнародні стандарти контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг з дотриманням вимог професійної етики в процесі практичної діяльності; здатність формулювати завдання, удосконалювати методики та впроваджувати сучасні методи фінансового та управлінського обліку, аналізу, аудиту, оподаткування у відповідності зі стратегічними цілями підприємства; здатність виконувати адміністративно-управлінські функції у сфері діяльності суб’єктів господарювання, органів державного сектору;здатність здійснювати діяльність з консультування власників, менеджменту підприємства та інших користувачів інформації у сфері обліку, аналізу, контролю, аудиту, оподаткування.

  1. АУДИТ НЕФІНАНСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Освітній ступінь: магістр

Опис дисципліни. Метою дисципліни «Аудит нефінансової інформації» є надання студентам теоретичних знань і практичних навичок щодо аудиту нефінансової звітності, формування базових компетентностей щодо організації і проведення аудиту,надання інших аудиторських послуг, а також розуміння проблемних аспектів аудиторської діяльності.

Знання, вміння та компетенції, які забезпечує дисципліна. Основними завданнями вивчення дисципліни «Аудит нефінансової інформації» є: засвоєння теоретичних питань, щодо сутності, значення аудиту нефінансової інформації, його змісту і завдань; вивчення інформаційного забезпечення, організації та методології проведення аудиту; оволодіння практичними навичками щодо аудиту нефінансової звітності, підготовки до звітування нефінансовою інформацією; застосовування методик аудиту, здійснення економічної інтерпретації одержаних результатів та формулювання належних висновків; уміння правильно оформляти результати аудиту, обґрунтовувати управлінські рішення, обирати оптимальні їх варіанти та здійснювати контроль за впровадженням.

Вивчення дисципліни «Аудит нефінансової інформації» забезпечує формування таких компетентностей як: знання з теоретичних основ аудиту нефінансової інформації; здатність визначати об’єкти аудиту відповідно до потреб користувачів; знання системи нормативно-правового регулювання аудиторської діяльності; здатність оцінювати аудиторський ризик; здатність визначати рівень суттєвості з врахуванням аудиторського ризику; здатність здійснювати планування аудиту та складати робочі документи з планування аудиту нефінансової інформації; знання сутності аудиторських доказів та їх інформаційного забезпечення; здатність формувати робочі документи аудитора; здатність розуміти вимоги до обґрунтування аудиторської думки щодо нефінансової звітності в аудиторському висновку (звіті незалежного аудитора); здатність організовувати виконання завдань з огляду, інших завдань з надання впевненості та супутніх послуг.
Зміст уміння, що забезпечується вищеописаними компетентностями – здатність розробляти стратегію і тактику аудиту.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинно бути досягнення студентами теоретичного рівня знань і практичних навичок щодо нефінансової звітності, підготовки до звітування нефінансовою інформацією, оприлюднення звітності, проведення аудиту соціальної звітності; вміти: аналізувати результати аудиту нефінансової інформації. Дана дисципліна сприяє формуванню у студентів завершеної системи знань, необхідних майбутньому економістові в його практичній діяльності в умовах ринкової економіки.

  1. МЕТОДИКА АУДИТУ ТА ДЕРЖАВНОГО ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ

Освітній ступінь: магістр

Опис дисципліни. Дисципліна «Методика аудиту та державного фінансового контролю» спрямована на формування у здобувачів Вищої освіти теоретичних знань та вироблення практичних навичок щодо проведення контроль у суб’єктів державного сектору. Вивчення дисципліни орієнтоване на набуття знань про особливості функціонування та навичок організації контроль у суб’єктів державного сектору. Оволодіння цим курсом повинне виробити у студентів навички практичного використання методів та прийомів фінансового контролю в контрольно-ревізійному процесі. Метою вивчення даної дисципліни є  оволодіння майбутніми фахівцями необхідними теоретичними знаннями та практичними навичками з даного курсу, навчити студентів застосовувати прийоми і процедури аудиту та державного фінансового контролю  на практиці.

Знання, вміння та компетенції, які забезпечує дисципліна. Основними завданнями вивчення дисципліни «Методика аудиту та державного фінансового контролю» є: формування комплексного розуміння значення, мети, видів, призначення, складу, змісту та структури аудиту та державного фінансового контролю; опанування знаннями щодо організації та методики здійснення контрольних заходів, а також порядку її подання і оприлюднення, передбачених законодавством України, міжнародними стандартами аудиту та стандартами бухгалтерського обліку; отримання розуміння щодо повноважень та функцій контролюючих органів, що здійснюють інспектування і державний фінансовий аудит на різних рівнях управління державними фінансами; засвоєння теоретичних знань щодо сутності, значення аудиту та державного фінансового контролю, їх видів, змісту і завдань та методики здійснення; вивчення заходів здійснення аудиту та державного фінансового контролю (методів, прийомів і способів, методик), сфери та умови його застосування для виявлення тенденції зміни показників, з’ясовування їх причин та факторів, прогнозування можливих наслідків; об’єктивної оцінки діяльності підприємства; обґрунтування вибору оптимального варіанту розвитку; здійснення економічної інтерпретації одержаних результатів та формулювання належних висновків.

Вивчення дисципліни спрямоване на формування таких фахових компетентностей як: здатність володіти організаційно-методичними прийомами та інструментарієм проведення державного контролю, інспектування, перевірки закупівель та моніторингу закупівлі, аудиту, огляду фінансової звітності, консолідованої фінансової звітності, виконання завдань з іншого надання впевненості та інших професійних послуг, що надаються відповідно до міжнародних стандартів аудиту суб’єктів господарювання усіх форм власності у відповідності до функціональних обов’язків, визначених законодавством і готовність застосовувати їх у майбутній професійній діяльності; здатність до формування контрольно-аналітичної інформації у процесі державного управління загального характеру й управління господарюючими суб’єктами різних форм власності з метою прийняття ефективних рішень та збереження власності, й володіння методикою оформлення результатів аудиту та державного фінансового контролю.

  1. ФІНАНСОВИЙ МОНІТОРИНГ

Освітній ступінь: магістр

Опис дисципліни. Метою дисципліни «Фінансовий моніторинг» є формування у  студентів системи теоретичних знань і практичних навичок у сфері проведення фінансового моніторингу, формування базових компетентностей щодо організації і проведення фінансового моніторингу, що становитимуть надійну основу для підготовки якісної інформації для цілей запобігання та протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення.

Знання, вміння та компетенції, які забезпечує дисципліна. Основними завданнями  вивчення дисципліни «Фінансовий моніторинг»є: дослідження історичних аспектів вітчизняного та зарубіжного законодавства, що регулює фінансовий моніторинг; ознайомлення з міжнародними стандартами та міжнародним співробітництвом у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення; встановлення змісту, послідовності етапів та типів доходів, отриманих злочинним шляхом з метою їх легалізації та законного використання; вивчення міжнародних та вітчизняних норм у сфері протидії легалізації злочинних доходів і фінансування тероризму; засвоєння теоретичних питань, щодо сутності, значення фінансового моніторингу, його видів; ознайомлення із функціонуванням системи фінансового моніторингу в Україні, правами та обов’язками суб’єктів фінансового моніторингу та його об’єктами ( зокрема аудитори, державні фінансові контролери); вивчення інформаційного забезпечення, організації та методології проведення фінансового моніторингу різними суб’єктами первинного фінансового моніторингу; оволодіння практичними навичками щодо проведення фінансового моніторингу;Уміння правильно оформляти результати проведеного фінансового моніторингу та здійснювати контроль за впровадженням.

Вивчення дисципліни «Фінансовий моніторинг» забезпечує     формування таких компетентностей як: здатність використовувати способи та прийоми фінансового контролю та аудиту з метою досягнення ефективного та цільового використання ресурсів суб’єктами господарювання усіх форм власності; здатність організовувати та застосовувати систему документального забезпечення своєї діяльності та надавати рекомендації з  питань ліквідації виявлених порушень.Зміст уміння, що забезпечується вищеописаними компетентностями – здатність до пошуку, використання та інтерпретації інформації для вирішення професійних і наукових завдань у сфері протидії легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансування тероризму і фінансування розповсюдження зброї масового знищення.

  1. МОДЕЛЮВАННЯ ТА АНАЛІЗ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЗА ВИДАМИ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Освітній ступінь: магістр

Опис дисципліни. Метою навчальної дисципліни «Моделювання та аналіз бізнес-процесів за видами економічної діяльності» є опанування студентами необхідними теоретичними знаннями про бізнес процеси та практичними навичками основ моделювання за видами економічної діяльності.

Знання, вміння та компетенції які забезпечує дисципліна. Основними завданнями даного курсу є оволодіти теоретичними знаннями та інструментарієм моделювання бізнес-процесів за видами економічної діяльності; набути  вмінь  постановки  і  самостійного  розв’язання  задач  аналізу та оптимізації бізнес-процесу, деталізації робочих процедур, розробки системи показників процесного управління. Практична підготовка студентів полягає в оволодінні навичками опису, методів збору інформації  про бізнес-процеси; вмінні формувати ключові показники ефективності бізнес-процесів; вмінні оптимізувати бізнес-моделі на підприємстві; розробляти регламент бізнес-процесу; застосовувати на практиці пакети прикладних програм для моделювання бізнес-процесу та використовувати їх для вирішення конкретних економічних задач.

У результаті вивчення дисципліни «Моделювання та аналіз бізнес-процесів за видами економічної діяльності» студенти мають отримати навички, достатні для пояснення моделі соціально-економічних явищ з погляду фундаментальних принципів і знань на основі розуміння основних напрямів розвитку економічної науки; застосовувати складні економіко-математичні методи та моделі для вирішення економічних задач; вміти аналізувати процеси державного та ринкового регулювання соціально-економічних і трудових відносин; застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань та змістовно інтерпретувати отримані результати; демонструвати вміння абстрактно мислити, застосовувати аналіз та синтез для виявлення ключових характеристик економічних систем різного рівня, а також особливостей поведінки їх суб’єктів.

  1. АУДИТОРСЬКА ЕКСПЕРТИЗА ПОДАТКОВИХ ПРАВОПОРУШЕНЬ

Освітній ступінь: магістр

Опис дисципліни. Метою навчальної дисципліни «Аудиторська експертиза податкових правопорушень» є опанування студентами необхідними теоретичними знаннями про податкові правопорушення та їх аудиторську експертизу та практичними навичками щодо здійснення аудиту оподаткування підприємств.

Знання, вміння та компетенції, які забезпечує дисципліна. Основними завданнями даного курсу є оволодіти теоретичними знаннями та практичними навичками аудиторської експертизи податкових правопорушень, систему нормативного регулювання податкового аудиту; права, обов’язки та відповідальність осіб і аудиторів; зміст і методику підготовки до проведення перевірок розрахунків з бюджетом за податками; організацію і методику проведення перевірок за видами податків; види і характер податкових санкцій; порядок узагальнення, оформлення та використання результатів аудиторської експертизи. Вміти розробляти план і складати програму податкової перевірки; визначати розмір податкових зобов’язань; проводити арифметичний і логічний контроль форм податкової звітності; розраховувати пені, штрафи; здійснювати вибір можливого порядку оскарження рішень податкових органів.

У процесі викладання навчальної дисципліни основна увага приділяється оволодінню студентами професійними компетентностями: володіє здатністю до інноваційної діяльності в ході формування податкового зобов’язання; здатність ставити і вирішувати перспективні науково-дослідні та прикладні завдання. У результаті вивчення дисципліни «Аудиторська експертиза податкових правопорушень» студенти повинні отримати практичні навичкі роботи з нормативними документами, що регулюють порядок проведення перевірок розрахунків з бюджетом по податках та оформлення їх результатів; методами організації податкових перевірок, основними прийомами і методами, що застосовуються для встановлення правильності обчислення та сплати податків.

  1. АУДИТ КОНСОЛІДОВАНОЇ ЗВІТНОСТІ І ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ПРОЦЕДУР

Освітній ступінь: магістр

Опис дисципліни. Мета вивчення дисципліни «Аудит консолідованої звітності і трансформаційних процедур» полягає у формуванні базової компетенції щодо сутності та методики здійснення аудиту консолідованої звітності групи об’єднаних підприємств та складання аудиторського звіту у відповідності до Міжнародних стандартів.

Знання, вміння та компетенції, які забезпечує дисципліна. Завдання курсу полягає в оволодінні магістрами теоретичними основами та формуванні практичних навичок, пов’язаних зі складанням плану у відповідності до завдання аудиту, застосуванні ефективної методології проведення аудиту консолідованої звітності у їх майбутній діяльності. Завдання проведення лекційних занять полягають у вивченні Міжнародних стандартів контролю якості, аудиту, огляду, іншого надання впевненості та супутніх послуг, як теоретичної основи для застосування знань з методики і процедур здійснення аудиту консолідованої фінансової звітності та інших видів аудиторських послуг.
Завдання практичних занять полягають у використанні теоретичних знань, здобутих магістрами на лекціях і в процесі самостійної роботи; оволодіння практичними навичками щодо складання завдань з аудиту фінансової звітності корпоративних структур, контролю правильності здійснення трансформаційних процедур в системі обліку, складання звіту про виконану роботу та допомога менеджменту щодо організації належної системи облікового процесу на підприємстві.
Вивчення дисципліни «Аудит консолідованої звітності і трансформаційних процедур» спрямоване на такі результати навчання, як засвоєння теоретичних аспектів та набуття практичних навичок роботи магістром у якості аудитора на підприємстві чи в аудиторській фірмі.

13. РИЗИК-ОРІЄНТОВАНА ПРАКТИКА АУДИТУ

Освітній ступінь: магістр

Опис дисципліни. Метою навчальної дисципліни «Ризик – орієнтована практика аудиту» є засвоєння теоретичних знань про організацію, методологію та методику проведення внутрішнього аудиту в умовах ризику прийняття рішень, а також набуття магістрам практичних навичок ризик-орієнтованого аудиту, навичками основ моделювання за видами економічної діяльності.

Знання, вміння та компетенції, які забезпечує дисципліна. Основним призначенням курсу є ознайомлення з новим напрямом в теорії аудиторської науки, який формує нові підходи до планування та методики здійснення роботи аудиторів. При цьому важливо знати не тільки теоретичні основи методології, а й інструментарій ризик – планування і методики проведення аудиту.
Завданнями курсу визначено: засвоєння поняття простору аудиту, принцип управління контрольно – спостережною діяльністю, впровадження єдиної ризик – орієнтованої технології в органах державного управління, стратегічне цілепокладання в контрольній діяльності, облік інформації про ризики у фінансовій та господарській діяльності, документування процедур аудиту, служба внутрішнього аудиту та її функції, методи виконання аудиторських завдань, виконання спеціальних аудиторських завдань, звітність про виконання аудиторських завдань, моніторинг за результатами аудиторської служби й аудиторів.
Практична підготовка магістрів полягає в оволодінні ними навичками опису методів збору даних, їх документування та використання для висновків аудиторів про роботу підприємства чи його підрозділів у відповідності до завдань з аудиту.

Результатом вивчення курсу «Ризик – орієнтована практика аудиту» стають набуті навички, які достатні для застосування на практиці прогресивного методу аудиту, що дозволяє скоротити час на пошук інформації щодо підтвердження якості роботи бізнесу; вміти аналізувати процеси фінансової та господарської діяльності підприємств, соціально-економічних і трудових відносин; вирішувати практичні завдання та змістовно інтерпретувати отримані результати; демонструвати вміння абстрактно і логічно мислити; застосовувати наукові методи для виявлення ключових характеристик економічних систем різного та особливостей їх поведінки.