Сьогодні все частіше ділові зустрічі проходять не у стінах офісу чи конференц-залах, а перетворюються на бізнес сніданки, ділові обіди чи зустрічі за чашкою кави в ресторанах.
І кожен з нас повинен обов’язково володіти секретами ресторанного етикету, адже похід в такий заклад, особливо якщо це ділова зустріч, вимагає хорошого виховання.
Для того щоб похід увінчався успіхом, важливо знати основні правила етикету та норми поведінки в ресторані, вміти правильно себе вести по відношенню до свого супутника чи ділового партнера, обслуговуючого персоналу та всіх, хто нас оточує.
Так, 16 квітня 2019 року в Бюро студентської кар’єри Факультету обліку і аудиту був проведений воркшоп на тему: «Етикет в ресторанні: основні правила та норми поведінки», модератором якого виступила к.е.н., доцент кафедри економічної експертизи та аудиту бізнесу Хаблюк Оксана Андріївна. Провела захід викладач, майстер виробничого навчання ТВПУ ресторанного сервісу і торгівлі, переможець та учасник всеукраїнських конкурсів з ресторанного обслуговування Попович Галина Олексіївна.
Під час заходу студенти та викладачі отримали безцінні поради, які додадуть впевненості та допоможуть відчути себе вільно, дозволяючи без жодних зусиль бути на висоті при будь-яких обставинах, чи це сімейна вечеря, чи зустріч з діловими партнерами. Також дізналися про особливості сервіровки столу від підбору бокалів до вибору квітів, почули основні вимоги до поведінки за столом – коли приходити, де сідати, коли починати їсти та що робити в кінці.
У другій частині заходу Галина Олексіївна навчила складати серветки понад десятьма складними способами.
Захід викликав жвавий інтерес серед студентів та викладачів. Учасники заходу отримали чимало яскравих вражень, позитивних емоцій та нових знань.